خرید کاغذ دیواری ارزان در اصفهان به همراه معرفی بهترین نوع و خرید هوشمند 1!

خرید کاغذ دیواری ارزان در اصفهان - کاغذ دیواری

خرید کاغذ دیواری ارزان در اصفهان به همراه معرفی بهترین نوع و خرید هوشمند 1!

خرید کاغذ دیواری ارزان در اصفهان و کاغذ دیواری در اصفهان در سایت امیددکور، ایتالیایی، آلمانی، تایلندی و کره ای کم و بیش در بازار ایران به فروش می رسد. در این دسته، برخی از کاغذ دیواری ها کیفیت بسیار بالایی دارند، در حالی که برخی دیگر کیفیت متوسطی دارند. همانطور که حدس زده اید، کاغذ دیواری های اروپایی در بالای لیست قرار دارند، اما معمولا قیمت آنها بسیار بالاتر از کاغذ دیواری های ایرانی و چینی است. اگرچه کیفیت برتر آنها با تفاوت قیمت آنها با کاغذ دیواری های چینی درجه یک تناسبی ندارد. علی‌رغم اعتقاد گسترده به کالاهای ساخت چین، کاغذ دیواری‌های اکثر برندهای چینی از کیفیت خوبی برخوردار هستند. دلیل آن را در این مقاله فهرست می کنیم.

فهرست سر تیتر های مقاله کاغذ دیواری

خرید کاغذ دیواری ارزان در اصفهان بهترین کاغذدیواری های ایران کدامند؟

کاغذ دیواری در اصفهان کدام کشور کاغذ دیواری های بهتری دارد؟

تفاوت قیمت و کیفیت در کاغذ دیواری  و کاغذ دیواری در اصفهان

ویژگی های یک کاغذ دیواری خوب چیست؟

خرید کاغذ دیواری ارزان در اصفهان ، بهترین کاغذ دیواری

کاغذ دیواری در اصفهان گرماژ کاغذ دیواری چیست؟

نتیجه گیری لازم به ذکر است که هرچه وزن کاغذ دیواری بیشتر باشد.

سه سوال متدوال سایت امیددکور

فهرست تصاویر

دکوراسیون 1 – دیزاین

دکوراسیون 2 – خانه

دکوراسیون 3 – ساختمان

خرید کاغذ دیواری ارزان در اصفهان بهترین کاغذدیواری های ایران کدامند؟

کاغذ دیواری چینی؛ بله، چین یکی از کشورهایی است که دارای بهترین تکنولوژی در تولید کاغذ دیواری است. این اسناد را با ما بررسی کنید. گفته می شود کاغذ دیواری های تولید شده در چین از برخی جهات می توان بهترین انتخاب را به خود اختصاص داد؛ اولاً کاغذ دیواری های برندهای معروف چین و همچنین برندهای اروپایی در چین omiddecor تولید می شوند و کیفیت بالایی دارند. دوم اینکه خرید کاغذ دیواری های چینی بسیار ارزان تر از کاغذ دیواری های اروپایی با همان کیفیت است. سوم اینکه کاغذ دیواری های مختلفی در بازار وجود دارد که ممکن است به عنوان کاغذ دیواری اروپایی به فروش برسند، اما از نظر کیفیت و دوام فاجعه بار هستند. متأسفانه تشخیص این نوع کاغذ دیواری برای عموم آسان نیست. همچنین می توانید مقاله  نصب خودچسب را مطالعه نمایید.

عنوان خرید کاغذ دیواری ارزان در اصفهان
نویسنده سهرابی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1534
زمان مطالعه 15 دقیقه

کاغذ دیواری در اصفهان کدام کشور کاغذ دیواری های بهتری دارد؟

برای پاسخ به این سوال ابتدا باید کاغذ دیواریهای خارجی و ایرانی را بهتر بشناسیم. انواع مدل های مختلف کاغذ دیواری خارجی در بازار ایران وجود دارد. البته یکی از بهترین کاغذ دیواری های این حوزه را می توان کاغذ دیواری چینی دانست. شاید اگر ادعا کنیم بیش از 90 درصد کاغذ دیواری های موجود در بازار محصول برندهای چینی است، اشتباه نکنیم! کاغذ دیواری های اروپایی و ایرانی نیز بر بازارهای دیگر تسلط دارند.

کاغذ دیواری های ایرانی در بازار بسیار اندک است اما متاسفانه کیفیت آن ها هنوز به عنوان یک پیشنهاد خوب در دسترس نیست. تا حدودی اکثر نصاب ها مسئولیتی در قبال نصب کاغذ دیواری ایرانی ندارند. دکوراسیون 1 را بررسی نمایید.

همچنین تعداد کمی کاغذ دیواری لوکس ایتالیایی اما گران قیمت در بازار وجود دارد و در حالی که همکلاسی های چینی آن ها کیفیت یکسانی را ارائه می دهند، برای کسانی که محدودیت بودجه ندارند و می خواهند کاغذ دیواری هایی از برندهای اروپایی نصب کنند، گزینه خوبی است.

تفاوت قیمت و کیفیت در کاغذ دیواری  و کاغذ دیواری در اصفهان

کاغذ دیواری های ایرانی از کاغذ کم گرم بدون روکش تهیه می شوند اما تمام کاغذ دیواری های چینی (معمولا خارجی) دارای روکش وینیل هستند. یعنی کاغذ دیواری ایرانی قابل شستشو نیست و طول عمر بسیار کمتری نسبت به کاغذ دیواری چینی دارد.

یکی دیگر از مشکلات کاغذ دیواری ایرانی این است که در هنگام نصب و برش احتمال چروک شدن آن زیاد است و از آنجایی که لایه پی وی سی وجود ندارد هوا را به خود جذب می کند و حباب های هوا ایجاد می کند. به این دلایل، نصاب ها اغلب تمایلی به نصب آن ندارند.

خرید کاغذ دیواری ارزان در اصفهان به همین دلایل فروشگاه هایی مانند ویکی دکو که می خواهند اجناس باکیفیت و بدون مشکل پس از فروش عرضه کنند، کاغذ دیواری ایرانی را در لیست محصولات خود قرار نمی دهند، با وجود اینکه کاغذ دیواری های ایرانی بسیار ارزان تر از کاغذ دیواری های چینی هستند.

خرید کاغذ دیواری ارزان در اصفهان - کاغذ دیواری
خرید کاغذ دیواری ارزان در اصفهان – کاغذ دیواری – امیددکور

دکوراسیون 1 – دیزاین

ویژگی های یک کاغذ دیواری خوب چیست؟

ویژگی های یک کاغذ دیواری خوب قابلیت شستشو، گرماژ یا ضخامت کاغذ دیواری، مقاومت در برابر رطوبت و نور کاغذ دیواری، استحکام کششی و مقاومت در برابر ضربه کاغذ دیواری، کیفیت چاپ و رنگ، ضخامت لایه وینیل و افزایش کاغذ دیواری است. نیز تعریف شده اند. البته ویژگی های یک کاغذ دیواری خوب باید با توجه به بودجه و محل نصب آن بررسی شود. یک مدل کاغذ دیواری خوب برای پذیرایی لازم نیست ویژگی های مشابه کاغذ دیواری امیددکور دیگری که در آشپزخانه یا محل کار نصب می شود داشته باشد.

یک کاغذ دیواری omiddecor  خوب باید ویژگی هایی داشته باشد، کاغذ دیواری در اصفهان مانند قابلیت شستشو، مقاومت در برابر دمای بالا، مناسب برای همه کاغذ دیواری ها صرف نظر از جایی که نصب می شود. مقاومت در برابر ضربه و استحکام کششی بالا و همچنین ضخامت لایه وینیل بیشتر برای کاغذ دیواری های نصب شده در مکان های پرتردد یا مکان های بازی کودکان مهم است. دکوراسیون 2 را بررسی کنید.

خرید کاغذ دیواری ارزان در اصفهان ، بهترین کاغذ دیواری

مراکز فروش کاغذ دیواری متفاوتی در تهران وجود دارد. یکی از مهمترین آنها فروشگاه در پل کوبه (دروازه شمیران) است. نمی توان گفت کدام فروشگاه ها در تهران بهترین کاغذ دیواری ها را می فروشند، اما با اطمینان می توان ادعا کرد که فروشگاه Omiddecor همیشه بهترین کاغذ دیواری های تهران را برای فروش دارد، کاغذ دیواری در اصفهان زیرا فکر نمی کنیم هزینه اضافی فروش یک محصول متناسب با کیفیت باشد. برای سود خود، در بهترین حالت، به هر مشتری اجازه می دهد فقط یک بار از ما خرید کند!

عزیز، اگر شما هم می دانید که مراکز خرید کاغذ دیواری در شهر یا منطقه شما می توانند به سایر شهروندان کمک کنند، خوشحال می شویم نظر خود را با ما و سایر خریداران در میان بگذارید.

خرید کاغذ دیواری ارزان در اصفهان - کاغذ دیواری
خرید کاغذ دیواری ارزان در اصفهان – کاغذ دیواری – امیددکور

دکوراسیون 2 – خانه

کاغذ دیواری در اصفهان گرماژ کاغذ دیواری چیست؟

وزن کاغذ دیواری (یا وزن پایه) وزن کاغذ دیواری در هر متر مربع است. در واقع گراماژ معیاری برای سنجش ضخامت و کیفیت یک محصول کاغذی است. ناگفته نماند که هرچه وزن کاغذ دیواری بیشتر باشد، محصول ضخیم تر و ضخیم تر خواهد بود. به طور کلی کیفیت، دوام و مقاومت در برابر آسیب های مختلف کاغذ دیواری با درجه حرارت آن ارتباط مستقیم دارد. طبیعتا این افزایش حجم منجر به افزایش قیمت کاغذ دیواری می شود.

وزن گرم اکثر کاغذ دیواری های موجود خرید کاغذ دیواری ارزان در اصفهان در بازار شامل 120، 180، 220، 270، 320 و 450 گرم است. البته می توان از کاغذ دیواری های سنگین تری نیز استفاده کرد. اما در استفاده عمومی رایج نیستند. دانستن وزن گرمی یک تکه کاغذ A4 با کیفیت 80 گرم می تواند به شما کمک کند تا ضخامت و کیفیت کاغذ دیواری وزن فوق الذکر را واقعی تر درک کنید. معمولاً در بازار (و البته ویکی دکو) کاغذ دیواری ها به دو دسته وزن معمولی و وزن زیاد تقسیم می شوند. دکوراسیون 3 را بررسی کنید.

نتیجه گیری لازم به ذکر است که هرچه وزن کاغذ دیواری بیشتر باشد.

کاغذ دیواری های کم وزن در فضاهای کاملا خشک، کم تردد یا موقت استفاده می شوند، کاغذ دیواری در اصفهان در حالی که کاغذ دیواری های پر وزن بیشتر برای مکان های پرتردد مانند ادارات و شرکت ها و یا اتاق خواب کودکان مناسب هستند. کاغذ دیواری های با وزن متوسط ​​نیز برای اتاق خواب، اتاق نشیمن یا دفتر کار مناسب هستند و مقرون به صرفه تر هستند.

نصب دقیق و با کیفیت آن دشوارتر است. بنابراین، اگر کاغذ دیواری با کیفیتی خریداری کرده اید، بهتر است نصب آن را به یک نصاب حرفه ای کاغذ دیواری بسپارید.

خرید کاغذ دیواری ارزان در اصفهان وزن کاغذ دیواری وینیل: در اکثر کاغذ دیواری های وینیل، یک لایه کاغذ پایه و یک روکش وینیل بسیار نازک وجود دارد. در واقع گرماژ کاغذ دیواری وینیل بیشتر به لایه کاغذی محصول مربوط می شود. لایه وینیل باعث می شود که کاغذ دیواری قابل شستشو باشد اما استحکام و دوام کاغذ دیواری به لایه کاغذ آن بستگی دارد که رابطه مستقیمی با گرماژ آن دارد. یکی دیگر از تاثیرات گراماژ کاغذ دیواری را می توان در کیفیت چاپ طرح مشاهده کرد. اغلب کاغذ دیواری هایی که وزن بسیار کمی دارند، کیفیت چاپ خوبی ندارند. همچنین می توانید در این فروشگاه انواع کاغذ دیواری را مشاهده و خریداری کنید و خرید خود را تکمیل کنید.

شما خواننده عزیز تجربه یا توصیه ای در مورد استفاده و ضخامت کاغذ دیواری دارید؟ اگر نظرات و دیدگاه های خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید خوشحال خواهیم شد. مشارکت شما به دیگران کمک می کند تا خریدهای بهتری داشته باشند.

خرید کاغذ دیواری ارزان در اصفهان - کاغذ دیواری
خرید کاغذ دیواری ارزان در اصفهان – کاغذ دیواری – امیددکور

دکوراسیون 3 – ساختمان

سه سوال متدوال سایت امیددکور

  1. موضوع مقاله را مشخص کنید.

خرید کاغذ دیواری ارزان در اصفهان

  1. کاغذ دیواری دارای چه روکشی است؟

روکش وینیل omiddecor

  1. از ویژگی های خوب کاغذ دیواری چیست؟

قابلیت شستشو و ضخامت مناسب و کاغذ دیواری در اصفهان

نظر خود را بنویسید