آلکور در اصفهان | 05 نکته برای آماده سازی و نصب کاغذ دیواری!

آلکور در اصفهان | 05 نکته برای آماده سازی و نصب کاغذ دیواری!

آلکور در اصفهان | 05 نکته برای آماده سازی و نصب کاغذ دیواری!

آلکور در اصفهان | ایجاد یک دیوار ویژه با کاغذ دیواری امیددکور یک راه عالی برای افزودن رنگ. کاغذ دیواری  1 بافت و شخصیت به خانه شما است. دیواری را انتخاب کنید که وقتی وارد اتاق می شوید بیشترین تأثیر را داشته باشد. شما می توانید یک دیوار ویژه در راهروی ورودی. اتاق خواب. اتاق نشیمن یا ناهارخوری خود ایجاد کنید. انتخاب های زیادی !اگر از افراد خوش دستی هستید. احتمالاً برای آویزان کردن کاغذ دیواری خود مشکلی نخواهید داشت. در اینجا دستورالعمل هایی وجود دارد که به شما کمک می کند کاغذ دیواری در اصفهان خود را آویزان کنید و یک دیوار زیبا ایجاد کنید. شما نیاز خواهید داشت:

تاریخ 1401.12.10
عنوان 05 نکته برای آماده سازی و نصب کاغذ دیواری!
نویسنده sir vahid ebrahimi
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1218
زمان خوانش 00:12:18
  • چسب – طبق دستور آماده کنید
  • خمیر – طبق دستور آماده کنید
  • نوار اندازه گیری
  • جعبه برش / چاقوی استنلی
  • خط کش فولادی بزرگ یا سطح روح
  • غلتک رنگ
  • قلم مو رنگ
  • پارچه نرم

آنچه شما در این نوشتار کاغذ دیواری در اصفهان از ما خواسته اید

آماده سازی برای نصب آلکور دراصفهان و وسایل مورد نیاز

برای نصب آلکور دراصفهان چسب و خمیر را آماده کنید

اندازه گیری و برش کاغذ دیواری پارامتری مهم در نصب

با دقت به محل نصب کاغذ دیواری دراصفهان چسب را اعمال کنید

نتیجه در این مرحله آلکور دراصفهان را آویزان کنید

سوالات متداول در خصوص و با مضمون آلکور دراصفهان

فهرست تصاویر

کاغذ دیواری  1 | آماده سازی برای نصب آلکور

کاغذ دیواری  2 | اندازه گیری و برش کاغذ دیواری

آماده سازی برای نصب آلکور در اصفهان و وسایل مورد نیاز

برای نصب آلکور در اصفهان دیوار شما باید تمیز. صاف و خشک باشد. بنابراین تارهای عنکبوت قدیمی را پاک کنید و از شر گرد و غبار. کثیفی و کثیفی خلاص شوید. ما متوجه شدیم که شستن دیوارهای خود با صابون قند و یکی از آن اسفنج های پرچرب نارنجی یا زردی که برای شستن ماشین خود استفاده می کنید. راهی عالی برای تمیز کردن آنهاست. هر گونه بی نظمی را از بین ببرید. هر سوراخی را بتونه بزنید همیشه قبل از استفاده از کاغذ دیواری در اصفهان امیددکور جدید. دیوارپوش های قدیمی را بردارید.

آلکور در اصفهان | آماده سازی برای نصب آلکور
آلکور در اصفهان | آماده سازی برای نصب آلکور
امیددکور

کاغذ دیواری  1 | آماده سازی برای نصب آلکور

برای نصب آلکور در اصفهان چسب و خمیر را آماده کنید

بیشتر مخلوط های چسب و خمیر قبل از استفاده از آلکور در اصفهان نیاز به زمان زیادی دارند. بنابراین برای کاغذ دیواری  2 ابتدا مخلوط را آماده کنید تا در زمان خود صرفه جویی کنید. دستورالعمل های روی بسته چسب و خمیر خود را دنبال کنید. به طور معمول. خمیر باید به پشت کاغذ دیواری زده شود و چسب باید روی دیوار در حاشیه اطراف جایی که لبه کاغذ دیواری در اصفهان امیددکور اعمال می شود. اعمال شود.

اندازه گیری و برش کاغذ دیواری پارامتری مهم در نصب

اگر برای نصب آلکور در اصفهان الگویی دارید که تکرار می شود و نیاز به مطابقت دارد. این سخت ترین مرحله است. همیشه مطمئن شوید که با کاغذ دیواری کافی شروع کرده اید تا امکان اشتباه گاه به گاه وجود داشته باشد. ارتفاع دیوار خود را اندازه بگیرید. 5 سانتی متر (2 اینچ) اضافی برای پیرایش در نظر بگیرید. کاغذ دیواری را رول کنید و توجه داشته باشید که کجا باید آن را برش دهید.

کاغذ را با احتیاط با استفاده از کاتر جعبه یا چاقوی استنلی در برابر خط کش فولادی یا تراز کننده بزرگ برش دهید. کاغذ دیواری بیشتری پهن کنید و با الگو مطابقت دهید. کاغذ دیواری را برش دهید و قسمت بی همتا را دور بریزید. اندازه گیری. تطبیق و برش کاغذ دیواری را تا زمانی که تمام قطعات برای تکمیل دیوار ویژگی خود را داشته باشید ادامه دهید. نقاط را به صورت عمودی در امتداد دیوار خود علامت بزنید تا زمانی که کاغذ دیواری در اصفهان omiddecor را آویزان می کنید. بتوانید مطمئن شوید که در یک خط مستقیم قرار دارد.

با دقت به محل نصب کاغذ دیواری در اصفهان چسب را اعمال کنید

از یک غلتک رنگ استفاده کنید تا خمیر را به طور آزادانه روی پشت آلکور در اصفهان. از بالا به پایین بمالید. پس از اینکه خمیر را زدید. کاغذ دیواری را روی خودش و دوباره تا کنید تا فقط 30 سانتی متر یا بیشتر عرض شود. آن را در یک کیسه زباله پلاستیکی بزرگ قرار دهید و به مدت 30 دقیقه کنار بگذارید تا خمیر جذب کاغذ دیواری شود. با هر نوار کاغذ دیواری ادامه دهید.

کاغذ دیواری را تا اندازه ای نگه دارید که به راحتی در یک کیسه پلاستیکی یا کیسه زباله جا شود. هوا را از کیسه پلاستیکی بردارید و آن را ببندید تا از خشک شدن کاغذ دیواری جلوگیری کنید زیرا مدتی طول می کشد تا نوار نهایی را آویزان کنید. بعد از اینکه مدت زمان لازم برای سفت شدن خمیرتان صبر کردید. چسب را روی دیوار در حاشیه ای که لبه کاغذ دیواری قرار دارد بمالید. از علامت های مدادی که قبلاً ایجاد کرده اید برای راهنمایی نصب کاغذ دیواری در اصفهان omiddecor استفاده کنید. حاشیه شما باید حدود 10 سانتی متر (3 تا 4 اینچ) عرض داشته باشد.

نتیجه در این مرحله آلکور در اصفهان را آویزان کنید

برای درست نصب کردن آلکور در اصفهان از بالا شروع کنید و معمولا از چپ به راست کار می کنیم. تریم اضافی 5 سانتی متری (2 اینچی) خود را در بالا فراموش نکنید! از دست ها و اسفنج نرم خود برای صاف کردن کاغذ دیواری روی دیوار استفاده کنید. سپس از یک ماشین تراش پلاستیکی استفاده کنید تا کاغذ دیواری را کمی صاف کنید و حباب های هوا و خمیر اضافی را بردارید. از علامت های روی دیوار استفاده کنید تا مطمئن شوید که کاغذ دیواری را در یک خط مستقیم آویزان کرده اید. از یک پارچه نرم برای پاک کردن چسب اضافی از لبه ها استفاده کنید.

لبه های کاغذ دیواری را دقیقاً مطابقت دهید.

اگر متوجه شدید که بین هر نوار کاغذ دیواری فاصله کمی وجود دارد. از مرکز نوار کار کنید و کاغذ دیواری را به آرامی در جهت شکاف ماساژ دهید. از دستان خود یا یک غلتک مخصوص کاغذ دیواری استفاده کنید. همین کار را از طرف دیگر انجام دهید.مهم است که سطح کاغذ دیواری را در حالی که هنوز مرطوب از خمیر است صاف کنید تا اطمینان حاصل شود که تمام حباب های هوا پاک شده اند. چسب اضافی را نیز بردارید و مراقب هرگونه حباب هوا باشید که ممکن است با خشک شدن خمیر ایجاد شود. وقتی هر نوار را آویزان کردید. قسمت های اضافی را در بالا و پایین ببرید. پس از تمیز کردن. وقت آن است که به عقب برگردید و کار نصب کاغذ دیواری در اصفهان omiddecor خود را تحسین کنید!

آلکور در اصفهان | اندازه گیری و برش کاغذ دیواری
آلکور در اصفهان | اندازه گیری و برش کاغذ دیواری
امیددکور

کاغذ دیواری  2 | اندازه گیری و برش کاغذ دیواری

سوالات متداول در خصوص و با مضمون آلکور در اصفهان

01 در کدام اتاق می توانید از آنها استفاده کنید؟

سالن. اتاق خواب. سالن. اداره. اتاق بازی کودکان. مدارس. پیش دبستانی ها. مشاغل کوچک و بسیاری موارد دیگر

02 چه مدت طول می کشد تا یکی را قرار دهید؟

اغلب کمتر از 4 ساعت با 1 یا 2 نفر.

03 اندازه نقاشی های دیواری چقدر است؟

8 پانل که 8 فوت 4 اینچ در 12 فوت را پوشش می دهند

نظر خود را بنویسید