آلکور در اصفهان و بهترین کیفیت از کاغذ های دیواری های 2023 در اصفهان

آلکور در اصفهان و بهترین کیفیت از کاغذ های دیواری های 2023 در اصفهان

آلکور در اصفهان و خرید کاغذ دیواری ارزان در اصفهان امیددکور آلکورها مدل‌هایی با روکش خود چسب هستند که در نصب آن‌ها به دقت زیاد و همچنین مهارت در اندازه‌گیری دقیق و محاسبات اولیه برای قرار دادن آنها در کنار یکدیگر نیاز دارند. برای نصب Alcors، معمولاً یک تیم حرفه ای وجود دارد که می تواند به شما در اعمال این برچسب های تزئینی کمک کند. برخی از انواع دیگر این برچسب ها از پلاستیک یا سلفون ساخته شده اند تا برچسب الکور براق تر و مقاوم تر در برابر آب به نظر برسد. نه تنها برچسب Alcor با این نام شناخته می شود، بلکه در بازار و مشتریان برای این جستجو آن را متفاوت خواهید شنید. برخی از فروشندگان از Alcores به عنوان مدل برچسب کابینت یا کاغذ دیواری ضد آب یاد می کنند.

فهرست سر تیتر های مقاله والپیپر omiddecor

 کاغذ دیواری های ساده.

دیوار اندازه گیری سفارش

نحوه محاسبه کاغذ دیواری مورد نیاز

 یک خانه 100 متری

همانطور که می دانیم کاغذ دیواری یک محصول تزئینی است.

چکیده مخترعان کاغذ و کاغذ دیواری چینی باستانی هستند.

سوالات متدوال مقاله

فهرست تصاویر

دکوراسیون 1 – بازسازی

دکوراسیون 2 – طراحی

دکوراسیون 3 – برچسب آلکور

آلکور در اصفهان و کاغذ دیواری های ساده.

در رنگ هایی مانند کرم و خاکستری همیشه برای نصب های اداری محبوب بوده اند. همچنین استفاده از کاغذ دیواری های رنگارنگ یا طرح دار برای تزئین برخی از دیوارهای برجسته در ادارات و مشاغل رو به افزایش است. در صفحه کاغذ دیواری اداری می توانید سبک های مناسب برای این فضای اداری را مشاهده و خریداری کنید. انتخاب رنگ کاغذ دیواری اداری بسیار مهم است، زیرا هر رنگی می تواند فضای خاصی ایجاد کند، آبی و سبز باعث می شود دفتر آرام تر به نظر برسد؛ قرمز و نارنجی به سرزندگی می بخشند. همچنین می توانید طیف گسترده ای از کاغذ دیواری های ساده و رنگی را در ببینید و خریداری کنید.

کدام مدل یا رنگ را می پسندید؟ معیار انتخاب شما هنگام خرید کاغذ دیواری چیست؟ نظرات و پیشنهادات شما کمک شایانی به بهبود کیفیت محتوا و تسهیل خرید برای دیگران می کند.

قبل از سفارش کاغذ دیواری، لازم است از متر برای اندازه گیری دیوار محل نصب کاغذ دیواری استفاده کنید و سپس عرض و ارتفاع را در یک ضرب کنید تا مساحت کل دیوار محاسبه شود. برای دیوارهای دارای پنجره و در، مساحت پنجره ها و درها نیز باید محاسبه و از مساحت کل دیوار کم شود. برای محاسبه مساحت دیوار با اختلاف ارتفاع در دو طرف (مانند اتاق زیر شیروانی) می توانید از این روش استفاده کنید. همچنین می توانید مقاله والپیپر دیواری را مطالعه نمایید. دکوراسیون 1 را دقت نمایید.

عنوان خرید کاغذ دیواری ارزان در اصفهان
نویسنده سهرابی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1530
زمان مطالعه 15 دقیقه

دیوار اندازه گیری سفارش خرید کاغذ دیواری ارزان در اصفهان

(عرض x ارتفاع قسمت بلندتر دیوار) – نصف (عرض x ارتفاع در دو طرف دیوار). یا

(X*Y) – ½(X*(Y-Y’)).

که در آن Y ارتفاع دیوار در بخش طولانی تر و Y ارتفاع دیوار در بخش کوتاه تر است.

لازم به ذکر است که برای چنین دیواری بیش از کل مساحت بدست آمده کاغذ دیواری سفارش داده است. زیرا ممکن است برخی کاغذ دیواری ها به دلیل برش اریب باعث ضایعات شوند.

اگر می خواهید از چندین نوع کاغذ دیواری روی دیوارهای مختلف استفاده کنید، باید مساحت هر قسمت را جداگانه محاسبه کنید. برای محاسبه اندازه کاغذ دیواری سقف کافی است طول و عرض اتاق را ضرب کنید. به یاد داشته باشید، همیشه می توانید چنین محاسبات و برآوردهایی را به کارشناسان بسپارید. اگر کاغذ دیواری را از خریداری می کنید، نگران اشتباه محاسباتی نباشید. آلکور در اصفهان زیرا در مورد کاغذ دیواری های اضافی سفارش داده شده، فروشگاه امیددکور در صورت سالم بودن کاغذ دیواری های اضافی، آنها را از شما پس می گیرد.

دکوراسیون 1 – بازسازی

آلکور در اصفهان و نحوه محاسبه کاغذ دیواری مورد نیاز

برای سهولت در محاسبه تعداد رول های کاغذ دیواری که باید در ابعاد رند روی دیوارهای خانه گذاشته شود، جدول زیر را ببینید: (این ارقام تقریبی هستند و با کسر مساحت عناصری مانند درها محاسبه می شوند. ، پنجره ها، کمدها و …)

50 متر مربع: 16 تا 18 رول 5 متری

60 متر مربع: 20-22 رول 5 متری

70 متر مربع: 20-22 رول 5 متری

80 متر مربع: 22-24 رول 5 متری

90 متر مربع: 24-26 رول 5 متری

100 متر مربع: 26-28 رول 5 متری

120 متر مربع: 30-32 رول 5 متری

محاسبه کنید که یک اتاق به چه مقدار کاغذ دیواری نیاز دارد

برای محاسبه تعداد رول های خرید کاغذ دیواری ارزان در اصفهان مورد نیاز برای یک اتاق، چندین روش وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

دیوارهای آلکور در اصفهان اتاق بدون پنجره یا کمد:

تعداد رول های مورد نیاز = (عرض کل دیوارها x ارتفاع + مساحت سقف اتاق – مساحت در) تقسیم بر 5.

دیوار اتاق با پنجره یا کمد:

تعداد حجم های مورد نیاز = (عرض کل دیوار x ارتفاع + مساحت سقف اتاق – مساحت در و پنجره) تقسیم بر 5.

برای مثال فرض کنید یک اتاق 12 متری با طول و عرض 4 و 3، ارتفاع 3.1 متر، درب 2.5 متر مربع و پنجره 3 متر مربع داریم. مساحت کل 49.9 متر مربع و تعداد رول کاغذ دیواری مورد نیاز 5 عدد می باشد.

اگر نمی خواهید سقف را کاغذ دیواری کنید، مساحت آن را از محاسبه خارج کنید. دکوراسیون 2 را دقت نمایید.

 خرید کاغذ دیواری ارزان در اصفهان یک خانه 100 متری

برای محاسبه هزینه کاغذ دیواری مورد نیاز برای یک آپارتمان 100 متری، omiddecorابتدا باید ابعاد دیوارهای مورد نیاز را تخمین بزنید. به طور متوسط ​​مساحت دیوار به اضافه سقف حدود سه برابر مساحت پی خواهد بود، یعنی یک خانه 100 متری به حدود 300 متر مربع کاغذ دیواری نیاز دارد. البته این شامل مناطقی مانند آشپزخانه، حمام، حمام و راهرو می شود که احتمالاً کاغذ دیواری نمی خواهید.

بنابراین برای به دست آوردن تقریب بهتر، آلکور در اصفهان لازم است ابعاد دیوار اتاق و منطقه ای که قصد نصب کاغذ دیواری را دارید محاسبه و اضافه کنید، سپس بر 5 تقسیم کنید تا تعداد رول مورد نیاز به دست آید. معمولا واحد 100 متری به 26 تا 30 رول نیاز دارد.

اکنون تعداد رول ها را در قیمت هر خرید کاغذ دیواری ارزان در اصفهان انتخابی خود ضرب کنید تا برآوردی از کل هزینه خرید کاغذ دیواری خود بدست آورید. البته هزینه نصب، چسب، فونداسیون و سایر مواد و هزینه ارسال کاغذ دیواری به صورت جداگانه محاسبه می شود. همچنین به تفاوت بین کاغذ دیواری و پوستر مراجعه کنید

خواننده گرامی، همچنین خوب است که برای تخمین بهتر اندازه کاغذ دیواری و کمک به دیگران، تجربه خود را در قالب یک نظر به اشتراک بگذارید.

تفاوت بین کاغذ دیواری و پوستر

تفاوت بین کاغذ دیواری و پوستر دیواری چیست؟ به طور خلاصه، کاغذ دیواری یک طرح تکراری است در حالی که پوستر یک طرح کامل است که در اندازه چاپ شده است.

دکوراسیون 2 – طراحی

همانطور که می دانیم کاغذ دیواری یک محصول تزئینی است.

که برای پوشش و زیباسازی دیوارهای داخلی ساختمان ها استفاده می شود. انواع کاغذ دیواری با تکنیک های مختلف تولید می شود. برخی از این تفاوت ها مربوط به نوع و مواد اولیه کاغذ دیواری است و برخی به روش چاپ نقش یا طرح روی آن. این محصول معمولاً به صورت رول هایی عرضه می شود آلکور در اصفهان که هر کدام تقریباً 5 متر مربع از سطح دیوار را پوشش می دهند. نصب کاغذ دیواری ساده است و با استفاده از چسب مخصوص انجام می شود. البته اکیدا توصیه می شود این کار را به یک نصاب حرفه ای کاغذ دیواری بسپارید تا بهترین کیفیت نصب را به دست آورید.

کیفیت و دوام خرید کاغذ دیواری ارزان در اصفهان بستگی به نوع و مواد به کار رفته در ساخت آن دارد. برخی از آنها مانند کاغذ دیواری های وینیل در برابر آب، رطوبت، نور خورشید و حتی خط و خش تا حدی مقاوم هستند، اما برخی از کاغذ دیواری ها نیز کاملاً مستعد این موارد هستند. در زیر تمام این مدل ها را شرح می دهیم. فراموش نکنید که نصب صحیح و اصولی کاغذ دیواری تاثیر زیادی در ظاهر و ماندگاری آن دارد. دکوراسیون 3 را دقت نمایید.

چکیده مخترعان کاغذ و کاغذ دیواری چینی باستانی هستند.

آنها تصاویر بزرگی را روی کاغذ می کشند و به دیوار می چسبانند.  omiddecor شاید به همین دلیل است که این روزها بسیاری از کاغذ دیواری های چینی کیفیت خوبی دارند. پس از انقلاب صنعتی و توسعه منسوجات فنی، تولید انبوه کاغذ دیواری امروزی در انگلستان آغاز شد. قبل از آن فقط اشراف اروپایی پول کافی برای سفارش کاغذ دیواری دست ساز به هنرمندان داشتند. اما مانند سایر محصولات، تولید انبوه به سرعت قیمت کاغذ دیواری را پایین آورد و آن را به یکی از اصلی ترین دکورهای خانه و دفتر تبدیل کرد. در زمان ناصرالدین شاه قاجار و سفرهای او به اروپا نیز گزارش هایی از ورود کاغذ دیواری به ایران منتشر شد.

دکوراسیون 3 – برچسب آلکور

سوالات متدوال مقاله خرید کاغذ دیواری ارزان در اصفهان امیددکور

  1. موضوع مقاله را مشخص کنید.

آلکور در اصفهان

  1. مخترع والپیپر چه کسانی هستند؟

چینی ها

  1. تولید انبوه کاغذ دیواری از کجا شروع شد؟

انگلستان

نظر خود را بنویسید