کاغذ دیواری ارزان اصفهان و معرفی جدیدترین طرح های سال فروشگاه امیددکور 1#

کاغذ دیواری ارزان اصفهان و معرفی جدیدترین طرح های سال فروشگاه امیددکور 1#

.کاغذ دیواری ارزان اصفهان و آلکور در اصفهان مقاله امیددکور: کاغذ، پارچه، الیاف طبیعی یا غیرطبیعی و مواد شیمیایی مانند پلیمرهای پی وی سی یا نانوذرات همگی موادی هستند که برای ساخت کاغذ دیواری استفاده می شوند. معمولا کاغذ دیواری از دو یا چند لایه ساخته می شود. به عنوان مثال، لایه پایه از الیاف طبیعی و لایه پوششی از وینیل ساخته شده و برای محافظت کشیده شده است. طبیعتاً کیفیت و رطوبت و مقاومت نوری کاغذ دیواری های کاغذی در کمترین میزان است. از سوی دیگر، کاغذ دیواری نانو جدید بسیار بادوام است و در برابر آب، نور خورشید، کثیفی و حتی پاره شدن مقاومت می کند.

فهرست سرتیتر

کاغذ دیواری وینیل یا پی وی سی چیست؟

کاغذ دیواری کاغذی چیست؟

کاغذ دیواری پارچه ای چیست همراه با کاغذ دیواری ارزان دراصفهان ؟

آلکور اصفهان و کاغذ دیواری از جنس الیاف پارچه چیست؟

الکور چیست و چه کاربردی دارد؟

چکیده مقاله کاغذ دیواری در ارزان اصفهان

سوالات متدوال مقاله آلکور اصفهان

فهرست تصاویر

والپیپر 1 – دکوراسیون

والپیپر 2 – طراحی خانه

والپیپر 3 – نوسازی

کاغذ دیواری وینیل یا پی وی سی چیست؟

کاغذ دیواری وینیل یکی از رایج ترین و محبوب ترین کاغذ دیواری های موجود در بازار است. این دسته دارای پوشش نامرئی PVC (پلی وینیل کلراید PVC) است که برای طول عمر بیشتر روی کاغذ دیواری اعمال می شود. بنابراین به آن کاغذ دیواری پی وی سی نیز می گویند. لایه زیرین می تواند کاغذ یا پارچه (Fabric back) باشد. در برخی از مدل های این کاغذ دیواری، کاغذ را با لایه ای از وینیل جامد لمینت می کنند و باعث دوام بیشتر و قابل شستشو می شود. به این نوع کاغذ دیواری، وینیل سخت یا وینیل جامد می گویند.

تمام محصولات کاغذ دیواری فروخته شده در وب سایت omiddecor در این دسته قرار می گیرند.

برخی از دلایل محبوبیت مدل های مختلف کاغذ دیواری وینیل به شرح زیر است:

  • قابل شستشو و تا حدی مقاوم در برابر لک.
  • در برابر رطوبت، چربی و لکه مقاومت خوبی دارند.
  • ماندگاری بالا و عمر طولانی دارند به همین دلیل برخی از مدل ها عمر مفیدی بیش از 5 سال دارند.
  • مقاوم در برابر خراش، به راحتی پاره نمی شود، آلکور در اصفهان به خصوص مدل های سخت وینیل.
  • قیمت مناسب و کاملا مقرون به صرفه می باشد.

از روکش های وینیل در انواع کاغذ دیواری های دیگر مانند کاغذ دیواری های نبافته یا پارچه ای نیز استفاده می شود، اما به آنها کاغذ دیواری وینیل نمی گویند.

کاغذ دیواری های وینیل در مدل های بسیاری با بیشترین تنوع طرح و رنگ در مقایسه با انواع دیگر عرضه می شوند. این تنوع در کنار ویژگی های ذکر شده، کاغذ دیواری وینیل را به انتخابی مناسب برای مکان ها و مناطق مختلف تبدیل می کند. وینیل سفت و سخت به طور گسترده ای در ساختمان های اداری، ساختمان های تجاری با ترافیک بالا یا آشپزخانه های صنعتی یا مهد کودک ها استفاده می شود. وینیل معمولی نیز در ده‌ها مدل مناسب برای فضای داخلی خانه، از اتاق نشیمن گرفته تا اتاق خواب و حمام وجود دارد. همچنین می توانید مقاله خودچسب کابینت را مطالعه نمایید. والپیپر 1 را دقت نمایید.

عنوان کاغذ دیواری ارزان اصفهان
نویسنده سهرابی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 3215
زمان مطالعه 15 دقیقه

آلکور در اصفهان و کاغذ دیواری کاغذی چیست؟

همانطور که از نام آن پیداست، بستر آن کاغذی (بافته شده) است. ساده ترین مدل های کاغذی بسیار نازکتر از کاغذ دیواری های دیگر هستند. و کمترین مقاومت را در برابر رطوبت، گرما، نور و خط و خش دارند. البته برخی از مدل های این دسته دارای روکش نازکی بر روی طرح چاپ شده هستند. کاغذ دیواری ارزان اصفهان تا از طرح و رنگ ها در برابر ساییدگی محافظت کند.

این نوع به راحتی و نرمی به دیوار می چسبد اما به راحتی پاره می شود و خاصیت اولیه خود را از دست می دهد. کاغذ دیواری امیددکور مبتنی بر کاغذ  ارزان ترین نوع کاغذ دیواری محسوب می شود. عمر مفید این دسته 1 تا 2 سال می باشد. برای مناطق مرطوب یا اتاق کودکان مناسب نیست. اما به دلیل قیمت و سهولت در نصب، به عنوان کاغذ دیواری های موقت کاربرد زیادی دارند.

والپیپر 1 – دکوراسیون

کاغذ دیواری پارچه ای چیست همراه با کاغذ دیواری ارزان اصفهان ؟

کاغذ دیواری پارچه ای یکی از انواع بافته شده یا بافت است که در ساخت آن از یک لایه پارچه استفاده شده است. لایه پارچه می تواند یک لایه پایین یا یک لایه بالا باشد. کاغذ دیواری پارچه ای که از لایه ای از مخمل استفاده می کند و به کاغذ دیواری مخمل معروف است طرفداران خاص خود را دارد و انتخابی مجلل برای نصب در دکورهای کلاسیک و مجلل می باشد. اولاً این دسته بسیار گران هستند و آلکور در اصفهان ثانیاً در طراحی دکوراسیون مدرن کاربرد چندانی ندارند.

از مهم ترین مزایای کاغذ دیواری پارچه ای می توان به مقاومت در برابر پارگی و عایق صدا بودن آن اشاره کرد. از جمله مشکلات این نوع کاغذ دیواری می توان به سنگین بودن، غیرقابل شستشو بودن و سخت بودن نگهداری آن اشاره کرد. در برخی از مدل‌های کاغذ دیواری پارچه‌ای، از مواد پی وی سی (وینیل) برای لایه پایه استفاده می‌شود. اما مدل‌هایی نیز وجود دارد که لایه وینیل روی طرح پارچه کشیده می‌شود و آن را تا حدودی ضد لک و تمیز می‌کند.

کاغذ دیواری های پارچه ای و کاغذ دیواری های کلی بافت قیمت بالاتری دارند و عمدتاً در مکان ها و اتاق هایی که کاملا خشک و کم رفت و آمد هستند استفاده می شود. والپیپر 2 را دقت نمایید.

آلکور در اصفهان و کاغذ دیواری از جنس الیاف پارچه چیست؟

کاغذ دیواری نبافته، ترکیبی از الیاف سلولزی طبیعی، الیاف نساجی و برخی مواد دیگر مانند چسب و پلیمرهای اکریلیک (لاتکس مانند) است. ترکیبات دیگری نیز به خمیر اصلی این نوع کاغذ دیواری اضافه می شود. تا خواصی مانند استحکام یا مقاومت در برابر حرارت و رطوبت را بهبود بخشد. برای تبدیل این مواد به خمیر از دستگاه کاغذسازی استفاده می کنند. لازم به ذکر است که برخی از مدل های کاغذ دیواری نبافته با پوشش ضد آب یا تقویت کننده مانند وینیل پوشانده می شوند. همچنین برای نصب آسان در پشت برخی از مدل ها یک لایه چسب تعبیه شده است.

کاغذ دیواری omiddecor` مزایای زیادی دارد که آن را به یکی از با کیفیت ترین کاغذ دیواری های موجود در بازار تبدیل می کند. از این میان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نصب آسان؛ یا لایه چسب دارند یا می توانید ابتدا چسب را به دیوار بزنید و کاغذ دیواری ارزان اصفهان سپس کاغذ دیواری بزنید. در برخی مدل ها آب باعث چسبندگی بهتر و نصب سریعتر آنها می شود.

والپیپر 2 – طراحی خانه

  • می‌توان آن‌ها را برداشته و مجدداً در صورت لزوم نصب کرد. به عنوان مثال زمانی که به تعمیر دیوارها نیاز است.
  • حتی اگر خیس شود تغییر شکل نمی دهد و شکل اولیه خود را حفظ می کند.
  • بدون بافت مانند سیم کشی یا لایه های کاغذی که باعث بهبود راه هوایی می شود. قابلیت تنفس این کاغذ دیواری از گیر افتادن هوا و رطوبت در زیر آن جلوگیری می کند.
  • مقاومت قابل قبولی در برابر خراش و پارگی دارند.
  • مقاومت خوبی در برابر آفتاب و عایق حرارتی دارد.

الکور چیست و چه کاربردی دارد؟

طرح ها و رنگ های متنوع کاغذ دیواری نبافته در کنار این ویژگی ها، این نوع کاغذ دیواری را به انتخابی مناسب برای تمامی فضاها و امکانات مختلف تبدیل کرده است. قیمت کاغذ دیواری نبافته و الیافی را به طور کلی می توان متوسط ​​به بالا ارزیابی کرد اما با توجه به کارایی آن نسبتاً به صرفه است.

برچسب های الکور با توجه به جنس و ضخامت آنها نصب می شوند. انواع آلکور در اصفهان  ضخیم تر از سایر انواع الکور دوام بیشتری دارند و همچنین روش نصب خاص خود را دارند.

با اندازه گیری های مناسب و کاغذ دیواری ارزان اصفهان نحوه قرار دادن برگردان های الکور می توانید نصب مناسب و خوبی داشته باشید.

این نوع استیکرها نسبت به سایر پوشش های موجود در بازار قیمت کمتری دارند. و نصب آن زمان کمتری می برد. Alcors به ​​عنوان برچسب کابینت نیز شناخته می شود زیرا استفاده از آن بیشتر یک کابینت است.

برچسب های الکور به صورت رول هستند و به دیوارها و سطوح می چسبند و با چسب پشت آن می توان آنها را روی دیوار یا سطح مورد نظر شما نصب کرد. والپیپر 3 را بررسی نمایید.

چکیده مقاله کاغذ دیواری ارزان اصفهان امیددکور

خوب است بدانید که کاغذ دیواری ساخته شده از الیاف نبافته سازگار با محیط زیست است.

نوعی کاغذ دیواری نبافته به نام کاغذ دیواری پارچه ای نیز وجود دارد. که کاملاً شبیه کاغذ دیواری نبافته یا نبافته است و از همان متریال ساخته شده است. با این تفاوت که در این نوع از الیاف سلولزی فقط برای لایه بالایی کاغذ دیواری استفاده می شود. این کاغذ دیواری همچنین سازگار با محیط زیست است.

والپیپر 3 – نوسازی

سوالات متدوال مقاله آلکور در اصفهان omiddecor

  1. موضوع مقاله را مشخص کنید.

کاغذ دیواری ارزان اصفهان

  1. از مزیت های کاغذ دیواری پارچه ای چیست؟

ضدآب بودن

  1. برچسب های آلکور به چه صورت هستند؟

آلکور در اصفهان بصورت رول به فروش می رسند.

نظر خود را بنویسید